• Перейти до основного вмісту
    • Рус.
  • ДИЛЕРСЬКІ ЦЕНТРИ
  • ПРАЙС-ЛИСТИ
  • ВСІ СЕРВІСИ
    • INFINITI FINANCE
    • Сервісне обслуговування
    • INFINITI Intouch
    • ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

НОВИЙ СЕРІЙНИЙ ДВИГУН VC-TURBO

  • МОДЕЛІ
    • Кросовери та Позашляховики
  • СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ
    • QX50 В НАЯВНОСТІ
  • ПРО БРЕНД
    • ТЕХНОЛОГІЇ
    • НОВИНИ ТА ЗАХОДИ
    • МАЙБУТНІ МОДЕЛІ
    • НАША ІСТОРІЯ
    • ПРО БРЕНД
  • ДИЛЕРСЬКІ ЦЕНТРИ
  • ПРАЙС-ЛИСТИ
  • ВСІ СЕРВІСИ
    • INFINITI FINANCE
    • Сервісне обслуговування
    • INFINITI Intouch
    • ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ
    • Рус.
Back
2020 INFINITI QX80 QX80 Infiniti QX55 QX55 qx50 QX50
  • ПРО БРЕНД
  • Технології
  • 30 років INFINITI
  • НОВИНИ ТА ЗАХОДИ
  • МАЙБУТНІ МОДЕЛІ
  • Наша історія
    Технології

    НОВИЙ СЕРІЙНИЙ ДВИГУН VC-TURBO

    НОВЫЙ СЕРИЙНЫЙ ДВИГАТЕЛЬ VC-T

    Людина здатна на багато що — по-спринтерському вирватися вперед або пробігти марафон. Дві протилежні сили об'єднуються в одній формі. Вважалося, що так не буває в автомобілебудуванні. Але тепер все інакше. Зустрічайте новий двигун INFINITI VC-TURBO — перший в світі двигун зі змінним коефіцієнтом стиснення, здатний трансформуватися в залежності від ситуації для оптимізації потужності та ефективності.

    Через більш 20-ти років науково-технічної роботи він став великим технологічним проривом. А технологія VC-TURBO (Variable Compression-Turbocharged) в цілому відкрила нову главу в історії двигунів внутрішнього згоряння. Понад 100 прототипів пройшли випробування на шляху до створення справді інноваційного бензинового мотора. Завдяки системі, здатної адаптувати висоту ходу поршнів, новий двигун плавно перемикається між коефіцієнтами стиснення 8:1 і 14:1. Більш низькі значення забезпечують високу потужність і крутний момент, а високий коефіцієнт стиснення знижує витрату палива. В результаті двигун демонструє вихідну потужність 4-циліндрового турбодвигуна і витрату палива, характерну для дизельних моторів, і відкриває новий етап в сегменті двигунів внутрішнього згоряння.

    Infiniti QX30
    Infiniti QX30
    Infiniti QX30
    Infiniti QX30

    НИЗЬКИЙ ТИСК

    Наче професійний спринтер, багатоважільна конструкція двигуна нарощує міць, коли ви натискаєте педаль газу:

    • хід поршня скорочується,
    • камера згоряння збільшується,
    • тиск знижується,
    • потужність двигуна зростає.

    ВИСОКИЙ ТИСК

    Подібно широкому кроку марафонця, багатоважільна система розширюється, коли ви відпускаєте педаль газу:

    • хід поршня збільшується,
    • камера згоряння зменшується,
    • тиск зростає,
    • ефективність двигуна зростає.

    ПЕРЕВАГИ

    Новий двигун не тільки підлаштовується під ваш стиль водіння, але і має ряд інших важливих переваг:

    • легший і компактніший традиційних двигунів зі схожими характеристиками;
    • ефективність за рахунок скорочення витрати палива;
    • значне скорочення викидів в атмосферу;
    • зменшення рівня шумів і вібрації.
    1. INFINITI УКРАЇНА
    2. Технології
    3. НОВИЙ СЕРІЙНИЙ ДВИГУН VC-TURBO
    • Рус.

    Toggle INFINITI FINANCE menu INFINITI FINANCE

    • INFINITI FINANCE

    Toggle ДИЛЕРСЬКА МЕРЕЖА menu ДИЛЕРСЬКА МЕРЕЖА

    • ДИЛЕРСЬКІ ЦЕНТРИ
    • ЯК СТАТИ ДИЛЕРОМ

    Toggle ЗРОБІТЬ ВАШ ВИБІР menu ЗРОБІТЬ ВАШ ВИБІР

    • ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРИ

    Toggle INFINITI В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ menu INFINITI В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

    • facebook
    • instagram
    • ПРЕСА
    • ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
    • ПРАВОВА ІНФОРМАЦІЯ
    • АВТОРСЬКЕ ПРАВО
    • COOKIE

    © Infiniti 2023

    • Знайти дилера
    • Infiniti Finance