НАЙБІЛЬШ ДОСКОНАЛИЙ V6 В ІСТОРІЇ INFINITI
Легкий і компактний бітурбірованний двигун V6 об'ємом 3,0 л. - це самий технологічний і сучасний V6 за всю історію компанії: пріємістий, економічний і потужний.
![TWIN TURBO V6 ENGINE](/content/dam/Infiniti/Russia/2019/pages/v6/C28_1920x1080.jpg)
![МАЛЫЙ ВЕС](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/entryway/what-drives-us/power-and-performance/twin-turbo-v6-engine/C5A_600x337-1.jpg.ximg.l_4_m.smart.jpg)
МАЛА ВАГА
Основа бітурбованого V6 важить 194,8 кг - на 14,1 кг менше, ніж попередник. Новий турбонагнетатель і поліпшена система внутрішнього охолодження важать ще 25,8 кг - таким чином, загальна маса силового агрегату становить 220,6 кг.
![Immediate Acceleration](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/entryway/what-drives-us/power-and-performance/twin-turbo-v6-engine/C5A_600x337-2.jpg.ximg.l_4_m.smart.jpg)
МИТТЄВЕ ПРИСКОРЕННЯ
Оптимальний баланс потужності, крутного моменту і витрати палива відрізняють новітню розробку інженерів INFINITI - бітурбірованний V6 об'ємом 3,0 л нового покоління VR. Версія потужністю 405 к.с. (При 6405 об / хв) розвиває максимальний крутний момент 475 Н-м в діапазоні від 1600 до 5200 об / хв.
![Leading Turbo Technology](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/entryway/what-drives-us/power-and-performance/twin-turbo-v6-engine/C5A_600x337-3.jpg.ximg.l_4_m.smart.jpg)
бітурбована система
Перевагою нової бітурбованої системи є плавна і моментальна подача потужності в поєднанні з більш низькою витратою палива. Новий датчик швидкості обертання турбіни, а також новий дизайн лопастей підвищують ефективність її роботи, а також швидкість відгуку двигуна.
![Design That Performs](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/entryway/what-drives-us/power-and-performance/twin-turbo-v6-engine/C5A_600x337-4.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
Просунута система газорозподілу
Дана система включає новий електромотор, що дозволяє більш точно реагувати на дії водія, керуючи подачею палива і повітря в камеру згоряння. Абсолютно новий 3,0-літровий V6 від INFINITI має робочий об'єм на 19% менше, ніж попередній 3,7-літровий V6. Він оснащений цілим рядом інноваційних технологій, які піднімають його дорожні якості на новий рівень.
![Higher Oxygen, Lower Lag](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/entryway/what-drives-us/power-and-performance/twin-turbo-v6-engine/C5A_600x337-5.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
Интегрированная система выпускного коллектора
Еще одна важная техническая особенность нового битурбированного мотора – новая интегрированная система выпускного коллектора, встроенная в головки цилиндров. Она позволила инженерам установить каталитический нейтрализатор отработавших газов ближе к выпускному коллектору. В результате сокращается путь движения горячих выхлопных газов, что позволяет нейтрализатору нагреваться практически мгновенно – в два раза быстрее, чем у предыдущих моделей двигателей.
На українському ринку новий двигун представлений на спортивному седані INFINITI Q50 і на новому купе INFINITI Q60.
![Q50](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/Russia/2018/Q50/Overview/2018-infiniti-q50-red-sport-sedan-on-road-thumb.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)
INFINITI Q50
![Q50](http://www-europe.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/2017/Q60/Overview/Q60_Global-Master_VLP_Performance.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg)