«Це партнерство пов’язане як і з дослідженням нових ефективних виробничих процесів, так і зі створенням принципово нових силових агрегатів.»
Наближаючи електричне майбутнє: INFINITI представляє прототип PROJECT BLACK S, який переносить технології «Формули-1» на звичайні дороги.
Черговим кроком програми загальної електрифікації модельного ряду INFINITI стане представлений у Парижі прототип Project Black S. Цей автомобіль наочно демонструє, як саме передові технології зі світу «Формули-1» можуть бути використані на дорожніх моделях.
«Сьогодні наша компанія робить черговий рішучийкрок на шляху до повної електрифікації модельного портфоліо. Використовуючи вражаючі технології і досвід альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi в областіелектричних силових установок, INFINITI представляє високопотужний прототип, що переносить техніку зі світу «Формули-1» на моделі масового виробництва».
Роланд Крюгер, колишній глобальний президент INFINITI
ВЕРШИНА ТЕХНОЛОГІЙ
Новий INFINITI Project Black S у черговий раз підкреслює вірність бренду розробці високопотужних електричних силових агрегатів, а також реальному застосуванню гоночних технологій на автомобілях Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi.
Новий INFINITI Project Black S вдало поєднує неймовірні характеристики гібридних силових установок зі світу «Формули-1» з можливостями увінчаного численними нагородами 3-літрового
бензинового двигуна V6 турбо (VR30).
Конструкція унікального INFINITI містить одразу
три мотор-генератори (MGU), які відповідають за рекуперацію енергії. Перший блок MGU-K (K – kinetic, «кінетичний») перетворює у потужність кінетичну енергію гальмування, ще два блоки MGU-H (H – heat, «тепло») не дозволяють даремно витрачати енергію вихлопних газів. Таким чином силова установка прототипу Project Black S генерує енергію як у фазі розгону, так і у фазі гальмування.
Новий INFINITI Project Black S — це найвище втілення ДНК бренду. Прототип мистецьки поєднує природний артистичний дизайн спорткупе Q60 з високою аеродинамічною ефективністю та притискною силою, що властива справжньому гоночному автомобілю.
Партнерство з Renault Sport Formula One Team відкрило спеціалістам INFINITI доступ до ще більшого арсеналу технологій, що включає найновіші інструменти цифрової валідації аеродинамічних параметрів автомобіля.
Сумарна потужність гібридної силової установки
Project Black S складає 420 кВт, еквівалентних 571 к.с., тоді як стандартна версія двигуна VR30 видає 405 к.с. Дякуючи чудовим показникам питомої
потужності — співвідношенню потужності до маси, рівному 235 Вт на 1 кг, найновіший прототип INFINITI розганяється до першої сотні швидше ніж за 4 секунди.
Профіль заднього карбонового антикрила багато в чому повторює конструкцію справжнього антикрила гоночного автомобіля «Формули-1» у конфігурації для легендарної траси «Монца» — одного з
найшвидших автодромів у календарі чемпіонату світу. За допомогою цифрового моделювання інженери INFINITI і Renault Sport Formula One Team надали остаточному варіанту антикрила оптимальні форму і пропорції, забезпечивши найкращий баланс між високою швидкістю на прямих ділянках та відмінною притискною силою на поворотах.
«Це партнерство пов’язане як і з дослідженням нових ефективних виробничих процесів, так і зі створенням принципово нових силових агрегатів.»
Концепт демонструє ринкові перспективи майбутньої
лінійки Black S і всі переваги «заряджених» автомобілів INFINITI, створених на основі використання технологій «Формули-1».
Пропонуючи радикальну інтерпретацію спортивного
купе INFINITI Q60, модифікація Project Black S відрізняється вдосконаленим дизайном, оптимізованим з точки зору аеродинаміки.