Перспективна концепція «дві силові установки, одна платформа» передбачає створення єдиної архітектури, ідеально пристосованою під будь-який тип силового агрегату і відрізняється високим ступенем уніфікації.
Найважливіша роль в стратегії електрифікації модельного ряду INFINITI відведена технології послідовного гібрида, яка зовсім скоро з'явиться на багатьох серійних моделях бренду. Забезпечуючи стрімке прискорення без затримок і рівень звукового комфорту, який можна порівняти зі 100-відсотковими електромобілем, силова установка EV крім іншого вирішує дві головні проблеми електрокарів - обмежений запас ходу і труднощі з підзарядкою.
Колеса автомобілів INFINITI з EV-силовою установкою приводяться в рух виключно завдяки парі електромоторів - по одному на кожну вісь. Енергією їх забезпечує компактний високорозрядних акумуляторний блок, який постійно заряджається 1,5-літровим ДВЗ з технологією VC-Turbo (змінна ступінь стиснення).
Підсумковий результат - силовий агрегат, що поєднує кращі якості електромотора і двигуна внутрішнього згоряння.
«За три десятиліття за INFINITI закріпилася репутація творця передових двигунів. Наша нова електрифікована силова установка (EV) - це черговий крок у майбутнє, в якому всі автомобілі світу стануть на 100% екологічно чистими. При цьому моделі INFINITI, як і раніше, будуть радувати водія захоплюючої динамікою і керованістю, а повноприводна трансмісія e-AWD гарантує додатковий заряд упевненості на будь-яких дорогах, в будь-яких погодних умовах».
Ерік Ріго, генеральний менеджер по продуктам та плануванню INFINITI Motor Company
На шляху до повної електрифікації: одна платформа, дві силові установки
Характерною особливістю всіх електризованих моделей INFINITI стануть два електромотори, розташовані на передній і задній осі автомобіля. У електромобілі простір між двома двигунами займе високоємна силова акумуляторна батарея. На гібридних моделях тут розміститься більш компактний акумуляторний блок, а також паливний бак і вихлопна система. Допоміжний 1,5-літровий мотор VC-Turbo, що виконує функції генератора, при цьому традиційно розміщений в передній частині автомобіля. Значною перевагою нової платформи стане висока ступінь уніфікації, включаючи, наприклад, елементи підвіски і кріплення електромоторів, що дозволить значно підвищити виробничу ефективність. Нова платформа також спростить процес налаштування параметрів автомобіля під специфічні ринки збуту.
Перспективна концепція «дві силові установки, одна платформа» передбачає створення єдиної архітектури, ідеально пристосованою під будь-який тип силового агрегату і відрізняється високим ступенем уніфікації.
«Нова платформа дозволить нам створювати автомобілі з відмінною динамікою, поліпшеним рівнем комфорту і більш просторим салоном. Високий ступінь уніфікації між автомобілями з двома різними типами силових установок - це додаткова можливість запропонувати покупцям той тип силового агрегату, який їм здається більш привабливим».
Ерік Ріго, генеральний менеджер по продуктах та плануванню INFINITI Motor Company
Електрокари, що працюють на бензині: як це влаштовано
Технологія послідовного гібрида (EV) стане серцем одразу кількох нових моделей INFINITI. Як вже було сказано, в рух колеса приводяться виключно електромоторами. Їх два, по одному на передню і задню вісь автомобіля. Електромотори живляться від розташованого в підлозі блоку силових акумуляторів ємністю від 3,5 до 5,1 кВтг залежно від моделі.
За драйверским відчуттям INFINITI, побудований за схемою послідовного гібрида, нічим не відрізняється від 100-процентного електрокара. Чудова динаміка, відсутність затримок при натисканні на акселератор, плавна передача потужності до провідних колес не залишають людину за кермом байдужим. Особливо варто відзначити максимальний крутний момент, доступний в першу ж секунду прискорення, і вражаючий діапазон потужності від 248 к.с. до 429 к.с. в залежності від моделі. До 100 км / год при старті з місця найбільш потужна версія INFINITI найближчого майбутнього розганяється всього за 4,5 секунди. Крім того, повна відсутність поштовхів і ривків при перемиканні передач, властивих автомобілям з ДВС, значно підвищує рівень комфорту.
Силова акумуляторна батарея постійно заряджається новим двигуном INFINITI MR15DDT. Трициліндровий 1,5-літровий агрегат використовує технологію VC-Turbo, самостійно змінює ступінь стиснення. Використання допоміжного ДВЗ в схемі силової установки означає, що власникові не доведеться витрачати багато часу на зарядку акумуляторів. Власне, і самого зарядного роз'єму в конструкції автомобіля не передбачено. Все, що потрібно для продовження поїздки - залити бензин в невеликий паливний бак для двигуна VC-Turbo.
Незважаючи на вражаючу динаміку вміст шкідливих речовин у вихлопі послідовного гібрида INFINITI буде значно нижчим, ніж у конкурентних моделей схожої потужності.
Безшумна потужність
Автомобілі INFINITI оснащені силовими установками EV можуть похвалитися революційними рішеннями, які забезпечують практично безшумний і позбавлений вібрацій рух характерний перш за все для 100-відсоткових електрокарів.
Серед них перші в світі незалежні рідинні опори генератора MR15DDT, завдяки яким шум і вібрації двигуна не помітні на будь-якій швидкості. Крім того, ДВЗ і обидва електромотора додатково екрановані, щоб позбавити водія і пасажирів від небажаних шумів.
Двигун MR15DDT VC-Turbo і сам по собі видає значно менше шуму в порівнянні з традиційним ДВЗ. Цього вдалося досягти завдяки максимально вертикальному розташуванню шатунів. Таке рішення забезпечує практично ідеальний зворотно-поступальний рух і дозволяє обійтися без додаткових балансирних валів, звичних на моторах з рядним розташуванням циліндрів.
Крім іншого, в салоні нових INFINTI встановлюється система активного шумозаглушення Active Noise Cancellation, ефективно фільтрує низькочастотні шуми від мотора та дорожнього полотна. З інших систем, що забезпечують тишу в салоні, потрібно відзначити спеціально підібрані шини та налаштування підвіски, акустичне скління і посилену пасивну шумоізоляцію. В результаті водій і пасажири не чують звук працюючого ДВЗ у всьому швидкісному діапазоні.