INFINITI Concepts Q

Колеса автомобілів INFINITI з EV-силовою установкою приводяться в рух виключно завдяки парі електромоторів - по одному на кожну вісь. Енергією їх забезпечує компактний високорозрядних акумуляторний блок, який постійно заряджається 1,5-літровим ДВЗ з технологією VC-Turbo (змінна ступінь стиснення).

Підсумковий результат - силовий агрегат, що поєднує кращі якості електромотора і двигуна внутрішнього згоряння.

«За три десятиліття за INFINITI закріпилася репутація творця передових двигунів. Наша нова електрифікована силова установка (EV) - це черговий крок у майбутнє, в якому всі автомобілі світу стануть на 100% екологічно чистими. При цьому моделі INFINITI, як і раніше, будуть радувати водія захоплюючої динамікою і керованістю, а повноприводна трансмісія e-AWD гарантує додатковий заряд упевненості на будь-яких дорогах, в будь-яких погодних умовах». 

Ерік Ріго, генеральний менеджер по продуктам та плануванню INFINITI Motor Company

На шляху до повної електрифікації: одна платформа, дві силові установки

Характерною особливістю всіх електризованих моделей INFINITI стануть два електромотори, розташовані на передній і задній осі автомобіля. У електромобілі простір між двома двигунами займе високоємна силова акумуляторна батарея. На гібридних моделях тут розміститься більш компактний акумуляторний блок, а також паливний бак і вихлопна система. Допоміжний 1,5-літровий мотор VC-Turbo, що виконує функції генератора, при цьому традиційно розміщений в передній частині автомобіля. Значною перевагою нової платформи стане висока ступінь уніфікації, включаючи, наприклад, елементи підвіски і кріплення електромоторів, що дозволить значно підвищити виробничу ефективність. Нова платформа також спростить процес налаштування параметрів автомобіля під специфічні ринки збуту.

INFINITI Q Inspiration

Перспективна концепція «дві силові установки, одна платформа» передбачає створення єдиної архітектури, ідеально пристосованою під будь-який тип силового агрегату і відрізняється високим ступенем уніфікації.

«Нова платформа дозволить нам створювати автомобілі з відмінною динамікою, поліпшеним рівнем комфорту і більш просторим салоном. Високий ступінь уніфікації між автомобілями з двома різними типами силових установок - це додаткова можливість запропонувати покупцям той тип силового агрегату, який їм здається більш привабливим».

Ерік Ріго, генеральний менеджер по продуктах та плануванню INFINITI Motor Company

Електрокари, що працюють на бензині: як це влаштовано

Технологія послідовного гібрида (EV) стане серцем одразу кількох нових моделей INFINITI. Як вже було сказано, в рух колеса приводяться виключно електромоторами. Їх два, по одному на передню і задню вісь автомобіля. Електромотори живляться від розташованого в підлозі блоку силових акумуляторів ємністю від 3,5 до 5,1 кВтг залежно від моделі.

За драйверским відчуттям INFINITI, побудований за схемою послідовного гібрида, нічим не відрізняється від 100-процентного електрокара. Чудова динаміка, відсутність затримок при натисканні на акселератор, плавна передача потужності до провідних колес не залишають людину за кермом байдужим. Особливо варто відзначити максимальний крутний момент, доступний в першу ж секунду прискорення, і вражаючий діапазон потужності від 248 к.с. до 429 к.с. в залежності від моделі. До 100 км / год при старті з місця найбільш потужна версія INFINITI найближчого майбутнього розганяється всього за 4,5 секунди. Крім того, повна відсутність поштовхів і ривків при перемиканні передач, властивих автомобілям з ДВС, значно підвищує рівень комфорту.   

Силова акумуляторна батарея постійно заряджається новим двигуном INFINITI MR15DDT. Трициліндровий 1,5-літровий агрегат використовує технологію VC-Turbo, самостійно змінює ступінь стиснення. Використання допоміжного ДВЗ в схемі силової установки означає, що власникові не доведеться витрачати багато часу на зарядку акумуляторів. Власне, і самого зарядного роз'єму в конструкції автомобіля не передбачено. Все, що потрібно для продовження поїздки - залити бензин в невеликий паливний бак для двигуна VC-Turbo.

INFINITI QX Inspiration

Незважаючи на вражаючу динаміку вміст шкідливих речовин у вихлопі послідовного гібрида INFINITI буде значно нижчим, ніж у конкурентних моделей схожої потужності.

Безшумна потужність

Автомобілі INFINITI оснащені силовими установками EV можуть похвалитися революційними рішеннями, які забезпечують практично безшумний і позбавлений вібрацій рух характерний перш за все для 100-відсоткових електрокарів.

Серед них перші в світі незалежні рідинні опори генератора MR15DDT, завдяки яким шум і вібрації двигуна не помітні на будь-якій швидкості. Крім того, ДВЗ і обидва електромотора додатково екрановані, щоб позбавити водія і пасажирів від небажаних шумів.

Двигун MR15DDT VC-Turbo і сам по собі видає значно менше шуму в порівнянні з традиційним ДВЗ. Цього вдалося досягти завдяки максимально вертикальному розташуванню шатунів. Таке рішення забезпечує практично ідеальний зворотно-поступальний рух і дозволяє обійтися без додаткових балансирних валів, звичних на моторах з рядним розташуванням циліндрів.

Крім іншого, в салоні нових INFINTI встановлюється система активного шумозаглушення Active Noise Cancellation, ефективно фільтрує низькочастотні шуми від мотора та дорожнього полотна. З інших систем, що забезпечують тишу в салоні, потрібно відзначити спеціально підібрані шини та налаштування підвіски, акустичне скління і посилену пасивну шумоізоляцію. В результаті водій і пасажири не чують звук працюючого ДВЗ у всьому швидкісному діапазоні.